
1. O čem bude tento blog
Tento blog bude o tom, jak se stát kreativním programátorem. Kreativním programátorem myslím takového, který dokáže vytvořit zcela nové, nikde nepublikované programátorské algoritmy a konstrukce.
S praktickou ukázkou, jak vytvořit svůj vlastní CAD založený na CSS 3D a napsaný v jazyce, který nativně běží na PHP serveru i v browseru.
Tento blog bude o tom, jak se stát kreativním programátorem. Kreativním programátorem myslím takového, který dokáže vytvořit zcela nové, nikde nepublikované programátorské algoritmy a konstrukce.
V tomto příspěvku si probereme zdali nám k definování 3D scény stačí převodník z .OBJ do HTML + CSS 3D či zdali nás požadavky praxe donutí vyvinout něco mnohem složitější aplikaci.
Díky animacím bude scéna nejen živější, ale i uživatelsky přívětivější, umožní lepší vizuální zpětnou vazbu a usnadní navigaci v 3D prostoru.
V tomto článku se podíváme na to, jak v našem CAD systému aproximovat a emulovat složitá oblá tělesa pomocí HTML a CSS
Umíme-li umístit libovolný polygon do 3D, tak toto můžeme využít pro vyváření grafů či těles na základě fontů.
Lze vytvořit 3D hru čistě pomocí CSS – bez JavaScriptu a s plným pohybem ve všech třech osách? S naším CSS 3D CADem a trochou kreativity to půjde.